لوله فلکسیبل کمبی روکش پی وی سی

لوله فلکسیبل کمبی روکش PVC

لوله فلکسیبل کمبی روکش پی وی سی یا لوله خرطومی کومبی متشکل از نوار فویل آلومینیومی با روکش مشکی PVC است و هنگامی که نوار پی وی سی  (PVC) بر روی فویل آلومینیوم پوشیده می‌شود مقاومت بسیار خوبی به لوله فلکسیبل می‌بخشد که از پاره شدن لوله خرطومی به وسیله ضربه‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند.

لوله فلکسیبل کومبی – Combi Flexible Duct در سایزهای استاندارد و بر مبنای واحد اینچ تولید می‌شود. لوله خرطومی کومبی یا لوله خرطومی کمبی از سایز 4 اینچ تا سایز 20 اینچ و در متراژ هر شاخه 10 متر تولید می‌شود. البته شرکت تهویه نسیم سهند نوین کانال‌های خرطومی کمبی که با برند NSN تولید می‌نماید در سایزهای سفارشی نیز تولید می‌کند، برای مثال سایز 4/5 اینچ که مناسب برای اگزاست سرویس‌های بهداشتی می‌باشد که معمولا از لوله پلیکا 4 اینچ استفاده می‌نماید.

لوله فلکسیبل کمبی

ویژگی‌های لوله فلکسیبل کومبی

یکی از ویژگی‌های لوله فلکسیبل کمبی امکان عبور از فضاهای دشوار مانند سقف کاذب که بسیار سخت است را دارا می‌باشد. از آنجایی که کانال فلکسیبل کمبی بدون عایق است این امر به راحتی انجام می‌شود و با انعطاف‌پذیری بالا باعث می‌شود تا هنگام نصب با کمترین دشواری نصب و کانال‌کشی انجام پذیرد.

لوله خرطومی Combi به دلیل داشتن روکش از جنس PVC در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دراد که این موضوع سبب گسترشکاربرد لوله فلکسیبل کمبی در سیستم‌های تهویه گردیده است.

کاربرد لوله فلکسیبل کمبی

لوله فلکسیبل کومبی روکش پی وی سی به دلیل قیمت بسیار مناسب و مقاومت بالا یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌های خرطومی می‌باشد. لوله‌های خرطومی کمبی مصارف بسیار زیادی دارند که هم در مکش و هم در دمش قابل استفاده هستند. از لوله‌های خرطومی کمبی می‌توان در تهویه سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده کرد. لوله های خرطومی کمبی همچنین در کانال‌کشی دستگاه‌های داکت اسپلیت و هوای تازه و هوای برگشت دستگاه‌ها مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

مشخصات

قطر 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 اینچ
طول شاخه 10 متر
ضخامت فویل و روکش 200 میکرون
ضخامت فنر 1.2 الی 1.5 میلی متر
دمای کارکرد 10- تا 80+ درجه سانتی گراد

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل کومبی

از طریق  سایت NSN-Flexible می توانید  محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

پیشنهاد برای مشاوره و خرید

برای مشاوره و کسب اطلاعت بیشتر و آگاهی از قیمت لوله فلکسیبل کمبی با شماره تلفن 09128407303 تماس بگیرید.

لوله فلکسیبل کومبی

شرکت نسیم سهند نوین پیشرو در تولید انواع لوله‌ فلکسیبل با کیفیت در ایران

لطفاً از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید: