لوله فلکسیبل فویلی

لوله فلکسیبل آلومینیومی

لوله فلکسیبل فویلی – لوله خرطومی آلومینیومی، پایه اصلی لوله های فلکسیبل هوا هستند. در واقع تمامی لوله های خرطومی از کانال خرطومی فویلی تشکیل شده است که در بقیه کانال‌های فلکسیبل با افزایش روکش مشکی پی وی سی (PVC) و همچنین انواع عایق‌های پلی‌استر فشرده‌ عایق الاستومری، عایق پلی اتیلن (فوم پلی اتیلن) و غیره تولید می‌شود.

کانال‌های خرطومی آلومینیومی از یک نوار فویل آلومینیوم با لمینت پلی‌استر تقویت شده به همراه مفتول فنر تولید می‌شود.

تمامی سطح فویل آلومینیوم به وسیله دستگاه به چسب آغشته شده و مفتول فنر به فاصله منظم کنار هم چیده شده و لوله ساخته می‌شود.

لوله فلکسیبل فویلی

ویژگی‌های لوله فلکسیبل فویلی

لوله فلکسیبل فویلی یا لوله فلکسی آلومینیومی به منظور جلوگیری از پارگی با لایه‌ای از جنس پلی‌استر شفاف لمینت شده است و از آنجایی که در لوله خرطومی فویلی یا لوله خرطومی آلومینیومی از هیچ گونه کاور و پوشش عایقی استفاده نمی‌شود، این پوشش پلی‌استر مقاومت کانال فلکسی را چند برابر می‌تواند افزایش دهد. به دلیل آن که کانال فلکسیبل فویلی دارای ساختار هموار و یکپارچ است و از سطحی صاف برخوردار است کاربردهای گوناگونی در کانال‌کشی سیستم‌های تهویه مطبوع دارد. همچنین در فضاهای مرطوب مانند استخرها و … قابل استفاده می‌باشد. البته با گذر زمان و افزایش تنوع در مدل‌های لوله فلکسیبل، لوله خرطومی فویلی جای خود رابه انواع دیگر از قبیل لوله فلکسیبل کمبی داده است و کمتر در پروژه‌های مسکونی استفاده می‌شود.

موارد مصرف لوله فلکسیبل آلومینیومی

لوله فویلی ساده‌ترین نوع لوله خرطومی بوده و در مصارف ساده شامل مکش هود و یا هوادهی کولرهای آبی در مصارف کوچک مانند فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

مشخصات لوله فلکسیبل فلزی

قطر 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16 اینچ
طول شاخه 10 متر
ضخامت فویل به صورت دولایه 60 میکرون
ضخامت فنر 1.2 میلی متر
دمای کارکرد 10- تا 70+ درجه سانتی گراد

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل فویلی

از طریق  سایت NSN-Flexible می توانید  محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

پیشنهاد برای مشاوره و خرید

برای مشاوره و کسب اطلاعت بیشتر و آگاهی از قیمت لوله فلکسیبل آلومینیومی با شماره تلفن 09128407303 تماس بگیرید.

لوله فلکسیبل آلومینیومی

شرکت نسیم سهند نوین پیشرو در تولید انواع لوله‌ فلکسیبل با کیفیت در ایران

لطفاً از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید: