لوله فلکسیبل برزنتی

لوله فلکسی برزنتی

لوله فلکسیبل برزنتی یکی از قدیمی‌ترین انواع لوله خرطومی می‌باشد. در لوله خرطومی برزنتی برخلاف انواع دیگر لوله‌های فلکسی از فویل آلومینیوم استفاده نمی‌شود. کانال خرطومی برزنتی از نوار برزنت پارچه‌ای از جنس pvc لمینت شده ساخته می‌شود.

لوله فلکسیبل برزنتی

ویژگی‌های لوله فلکسیبل برزنتی

در کانال فلکسیبل برزنتی از مفتول فنر قوی‌تری نسبت به دیگر کانال‌های خرطومی استفاده می‌شود. پارچه‌ی استفاده شده در لوله‌های فلکسیبل برزنتی به دلیل داشتن الیاف نخی که به صورت تار و پود به هم تنیده شده‌اند از استحکام بسیار زیادی برخوردار است و به راحتی پاره نمی‌شود. به دلیل استفاده از چسب خاص هنگام تولید، درزهای لوله بسیار محکم به یکدیگر چسبیده به طوری که امکان باز شدن از درزها امکان‌پذیر نیست.

یکی دیگر از ویژگی‌های لوله خرطومی برزنتی نسبت به دیگر لوله‌های خرطومی انتقال هوا، تنوع در سایزها می‌باشد که این تنوع سایزی در سایر لوله‌های انتفال هوا وجود ندارد. در واقع به دلیل اینکه لوله فلکسیبل برزنتی خیلی بیشتر در صنایع غیر مسکونی و در اماکن صنعتی استفاده می‌شود در نتیجه نیاز به تنوع سایزی بیشتر است. همین امر سبب شده تا از ساختار فنری قوی‌تری نسبت به انواع لوله‌های فلکسیبل باشد.

همچنین این برزنت‌ها دارای مواد ضد UV هستند که همین امر باعث می‌شود که امکان استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضای باز میسر شود و نگرانی بابت پوسیدگی در برابر آفتاب وجود ندارد.

موارد مصرف

از لوله فلکسیبل برزنتی بیشتر در موارد مکش و اگزاست استفاده می‌شود. کانال خرطومی برزنتی به دلیل استحکام بالا بیشتر در فضاهای صنعتی و فضاهای خشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع در سایزهای تولیدی سبب می‌شود که کاربردهای گوناگونی داشته باشد. استفاده جهت مکش هوایی که شامل گرد و غبارهای کم وزن و سبک، انتقال گازهای تولیدی در صنایع و کارخانه‌ها و همچنین به دلیل مقاومت بسیار بالای پارچه جهت انتفال هوای گرم مناسب می‌باشد. همچنین در فضای ترمینال‌های مسافربری و سالن‌های فرودگاه و لوله هود صنعتی بسیار مناسب می‌باشد.

مشخصات

قطر 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 اینچ
طول شاخه 6 متر
ضخامت برزنت 300 میکرون
ضخامت فنر 1.5 الی 1.8 میلی متر
دمای کارکرد 20- تا 90+ درجه سانتی گراد

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل برزنتی

از طریق سایت NSN-Flexible می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

پیشنهاد برای مشاوره و خرید

برای مشاوره و کسب اطلاعت بیشتر و آگاهی از قیمت لوله فلکسیبل برزنتی با شماره تلفن 09128407303 تماس بگیرید.

کانال فلکسیبل برزنتی

شرکت نسیم سهند نوین پیشرو در تولید انواع لوله‌ فلکسیبل با کیفیت در ایران

لطفاً از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید: